گلایه‌های مریم سعادت از فیلم‌های کمدی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
«پرویزخان» که به‌تازگی در قالب اکران آنلاین منتشر شده، بخش‌هایی از زندگی پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران را روایت می‌کند. «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است . دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت.

به گزارش فارس، مریم سعادت یکی از مهم‌ترین دلایل بازی در فیلم «پرویزخان» را حضور سعید پورصمیمی عنوان کرد و گفت: «من علی ثقفی را به عنوان کارگردان نمی‌شناختم. فارس نوشت:چون کار اول ایشان بود و شناختی در این باره نداشتم. اما در درجه اول مهم‌ترین دلیلی که باعث شد قبول کنم در این پروژه حضور داشتم حضور سعید پورصمیمی در نقش مرحوم دهداری بود. همین که متوجه شدم سعید پورصمیمی به عنوان بازیگر نقش اول قرار است بازی کند برای من کافی بود.»

 

وی افزود: «شخصا پرویز دهداری را بسیار کم می‌شناختم؛ اما دیدم فیلمی با همین مضمون قرار است ساخته شود و نقش ایشان را هم سعید پورصمیمی قرار است بازی کند دیگر حجت را بر خود تمام دیدم و گفتم مانعی بر سر راه من وجود ندارد که نخواهم پیشنهاد حضور در این پروژه را رد کنم. سعید پورصمیمی اعتماد کرده بود و من هم اعتماد کردم و از این بابت بسیار خوشحال هستم در کنار ایشان بازی کردم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------