آخرین اخبار فرهنگی - هنری

احمدرضا احمدی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

به بهانه تولد احمدرضا احمدی، شاعر تنهایی

احمدرضا احمدی، استاد معنا بخشیدن به اتفاقات و لحظات معمولی زندگی بود. از دل هر اتفاق یا هر جریان روزمره‌ای یک مفهوم یا یک…

حکم جدید وزیر ارشاد برای مدیر جنجالی گیلان



رضا ثقتی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
محمدمهدی سموعی گفت: برکناری رضا ثقتی به دلیل فساد اخلاقی با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است.

به گزارش انتخاب، ساعاتی پیش پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه در توئیتی مدعی شد رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان گیلان برکنار شده بود مجددا در وزارت ارشاد حکم گرفته و در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارشاد مشغول به کار شده است.

 

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد در توئیتی در واکنش به این خبر نوشت: «کذب محض است! ثقتی همان روز کنار رفت و جایگزینش معرفی شد و دستگاه قضا در حال بررسی، حقیقت‌یابی و پیگیری پرونده اوست. او بواسطه مباحث ناگزیر پرسنلی در اختیار امور استان‌ها قرار گرفته تا زمانی‌که پرونده قضایی وی تعیین تکلیف گردد و هیچ مسئولیتی ندارد.»

 

ساعاتی پیش پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه در توئیتی مدعی شد رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان گیلان برکنار شده بود مجددا در وزارت ارشاد حکم گرفته و در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارشاد مشغول به کار شده است.

 

پس از تکذیب روابط عمومی وزارت ارشاد درباره پست جدید رضا ثقتی، مدارک و اسناد منتشر شده حاکی از این است که رضا ثقتی با توصیه وزیر ارشاد در بی خبری نهادهای بازرسی و ناظر، به یک سمت جدید نائل شده است.

 

رضا ثقتی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------